Friday, December 19, 2008

Ideal Hubby....

老公就要找这样的! ( Husband should be like this .. xD )

> *有点害羞,但曾在分别的街头,大声说我爱你。
>
> *同我去庙里求签,轻轻捉住我的手一同跪下。
>
> *言而有信。
>
> *从来不迟到——我迟到他不生气。
>
> *拥抱很久、很紧——每次我起身时几乎是需要慢慢推开他。
>
> *睡得比我迟一点,醒来早一点。
>
> *朦胧醒来轻呼我的名字——没有呼错。
>
> *记得我的日期、鞋号、最怕的事。
>
> *我很怕虫子,见到虫子大声尖叫他不会笑我。
>
> *笑起来很像个坏蛋——其实不是。
>
> *不舒服时,请假带我去看医生,回来路上买冰淇淋做励。
>
> *开车绝不喝酒,让我系上安全带。

( this an email i received from Nic, heheehehheehe... it's kinda interesting, and these qualities are SO TRUE !!! LOLz each and every1 of this, is really what WE want from our Hubby.. ) muahahahhahaha....

SO, guys please take note.
*\(^-^)/*

2 comments:

sangkeertanan said...

how to see? cannot read oso, all boxes...

*HuiChian* said...

u sure ?? it's actually chinese words.... sorry ah ( will translate some other days )